Längtan...

Det blev en dag med lite shopping. Vi har varit på Nova Lund. Det har varit supermysigt. Hittade en fin vinteroverall till Lhea på Polarn, halva priset. Ibland fyndar man. Jag hade ju ändå tänkt köpa den. En liten fin röd overall i storlek 56. Ohhh vad jag längtar tills hon är här.
Blev lite kläder till Engla med, ett fint armband till Nisse och en basker. Engla passade även på att fjäska till sig en leksak på BR. Ska en otålig 3 åring utstå en hel dag på ett köpcentrum får hon väl ha något.
Vi åt på Macedoncan. Tänk jag som inte ätit sån mat på över ett år. Vad dessa gravidsmaklökar kan ställa till det. Har helt enkelt inte tyckt om det innan (har väl fått avsmak efter en fyllekväll och 3 cheeseburgare.) Men idag var det gott.
Hann även med en fika på Khals, kaffe och chokladpraliner. Mmmmmm!

Engla somnade i bilen på väg hem, hon sover fortfarande och har sovit sen halv 5. Vilken kul kväll vi kommer få. Har en känsla av att hon somnar sist=)
Tokigt som det kan bli ibland. Kankse dags att väcka henne?!


Kaffe och chokladpraliner kan jag inte få nog av.




Tänk att här ska vara en pyttebebis i denna om drygt 14 veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0