En lördag med blandade känslor!

Idag vaknade jag först. Inte vanligt de inte. Då är man utvilad om man får vakna av sig själv halv nio. Gött! Kan vara därför jag känner mig ovanligt pigg.
Frukosten var smaskens idag med hembakat bröd och ett gott nymalt kaffe från Khals, som jag fick av mamma igår.
Vi hade bara tänkt vara hemma några timmar nu. Småplocka lite och äta pannkakor till lunch. Sen bär det av till farmor och farfar, Engla ska sova där inatt eftersom jag och Nisse ska ut och äta och gå på teater. Imorgon ska vi sova så länge som det bara går och sen äta brunch i stan.
Jag är faktiskt nervös det var ganska längesen Engla sov borta. Men det är väl bara naturligt? Jag ska försöka njuta så mycket som möjligt, men ärligt så kommer nog mobilen vara väldigt nära till hands hela tiden, shyyyy.
Det är som sagt blandade känslor idag, tycker det ska bli så skönt och jag vet att vi måste passa på innan vi får bebisen, det blir svårare att få in ensamtid då, också vet jag att Engla har det jättebra hos farmor och farfar. Jag kommer sakna henne så......
Nu ska jag snart hoppa ner i badet och bli litta ren=) ska även försöka  få lite tid över till att måla naglarna. Jag vet inte riktigt vad jag ska ha på mig idag med tanke på att vi ska ut och äta och sen på en uteteater. Hm, jag vill ju vara fin samtidigt som jag är praktiskt klädd. Blir till att rota i garderoben. Har ju inte allt för mycket kläder som passar i nuläget. 
Visar reultatet innan vi går.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0