Rastlösa jag!

Kunde inte hålla mig från att göra något idag. Men det blev bara en liten runda. Det här med att gå i skogen var nog ingen bra ide. Fick höra av Nisse nej det ska vi inte, nu har du cyklat runt Ven, trampat båt och fått värkar efter båda. Så det blev ingen promenad i skogen. Det är jag glad för nu för det börjar bli tungt att bära på. Mina ben och fötter tar mest skada. Men jag som är så aktiv i vanliga fall har svårt att bromsa ner.

Vi kom till Espresso house för lunch, blev en räkmacka för mig och en kopp te. Sen åkte vi till babyland och tittade (höhö) lite. Ja, jag handlade något med...
Är så skönt nu när man har allt, det är ju så dyrt med alla babysaker. Och jag ska vara ärlig att säga att jag fortfarande tycker att det vi har är finast, trots massa nyinkommet.
Men nu kan man mer gå och småhandla lite gulliga bebissaker. Jag handlade en mössa och nappar till bebisen. Sen nästan tryckte jag på Engla ett par jättesöta badleksaker. Inte kan man ju handla det till sig själv när man är 26?
Men jag är glad över dem i smyg.

Sen blev det en tur till mobban, jag är tvungen att ta järntabletter nu (tror jag). Har iofs inte varit hos barnmorskan än, ska dit på fredag, men jag håller på att svimma hela tiden så jag tog saken i egna händer....

Vi tog en sväng inom BR och handlade lite pyssel till Engla.


Nu ska jag vila en stund sen är det dags för mat.



Lheas älskling mössa och nappar pytteliten från Lundmyr.


Mina eller jag mena Englas badsaker. Ser ni de söta små simringarna?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0