Vilken dag, pust....

Nu har gästerna gått hem och min älskling sover. Det har varit en fullspäckad dag. Engla har varit så lycklig och fått så fina presenter. Tack alla för att ni kom och för allt fint. Ni har gjort Englas dag.
Nu sitter jag i soffan och är helt strandad, tror inte att jag kommer kunna röra mig på sådär 16 veckor, lagom tills Lhea kommer=)
Smörgåstortorna var supergoda, lite för mycket leverpastej bara, men nu vet man ju det till nästa gång. Fy vad det var smidigt att beställa mat. Får nog bli smörgåstårta på nästa tillställning med.
Jag älskar iofs att laga mat och bjuda men får kanske bli till lite färre presoner under "småbarnstiden."

Måste bara säga att jag känner mig så lycklig just nu och är så glad att jag är jag. Tack min familj för att ni finns ♥.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0