Vilket busväder!

Det öser ner här. På ingen stund alls blev det så mörkt att jag fick tända lampor överallt. Vi har sett blixtrar utanför vårt fönster som man bara ser långt ute på havet annars.
Jag sitter uppkurad i soffan med min stora, vita, stickade och jättemysiga filt och njuter. Ska snart gå och göra en kopp te och hämta mina blåbär. Stackars Nisse blir skickad till affären för att handla, JAG MÅSTE HA FRUKT.
Detta busvädert får mig att längta så mycket till hösten då vi ska få vår lilla bebis. I vanliga fall brukar det vara tungt att gå mot mörkare tider men inte nu inte....
Jag hoppas dock inte att sommaren är över än hade inte varit helt fel med lite D vitamin till. Men hösten är mer än välkommen.

Igår bokade vi föresten en resa till Mallorca för fyra till nästa år, wiii!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0