En dag på Ven!

Vilken dag! Jag har totalt dödat min stackars gravida kropp=) Jag tror lixom att jag klarar av precis samma tempo som innan. Idag har jag, mamma,Engla och Nisse cyklat runt Ven. Ett av mina absoluta favorit ställen här i Sverige. Det är som att komma till ett underbart Bullerbyn samhälle. Fina idylliska hus, mycket grönt och små fina gårdar.
Vi har stannat och ätit på mitt favo cafe Pumpans, där serveras mycket ekologiskt och närodlat och de har det absolut godaste kaffe jag druckit, precis nymalt och pressat. Mmmmmm!
Det har även badats en del, i det fortfarande kalla vattnet. Men det är bara så uppfriskande och någon badkruka har jag aldrig varit.
Vi kommer återvända till Ven fler gånger denna sommaren men då utan cykel=)
Nu är vi hemma, Engla har verkligen deckat vilket jag också gör snart.


Durumbröd med getost, mandlar och honung


Jag fick vila mig en del.


Ser ni lastbilen, någon på Ven som ska få det fint.


Hejdå Ven för denna gången.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du fortsätter skriva,det är riktigt bra,tycker ja.

2009-06-29 @ 21:39:39
Postat av: Emelie svarar

Tack, vad glad jag blir.

2009-06-30 @ 10:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0