En dejt och rester från igår

Idag har vi varit och lekt på en jättefin lekpark, eller Nisse och Engla har lekt medans jag har suttit på bänken och varit gravid.
Magen börjar kännas ganska tung och ryggen värker. Tror att bebisen är så stor nu att hon lyckas sparka ganska hårt på de olika organen. Not very nice.
Så där satt jag på bänken och vinkade när de kom ihåg mig=)
På vägen hem började Engla bli trött och när vi kom hem gick hon raka vägen in i vår säng och bäddade ner sig själv. Ett litet tag senare var där tyst, tror ni inte den lilla busen sov?
Hon börjar likna sin trötta pappa. Precis så gjorde han när han var liten.

Jag och Nisse fick en liten lunch dejt själva. Det var så tyst och lugnt i köket där vi satt och åt midsommarrester. Skönt att få kvalitetstid men jag måste säga att något saknas när inte Engla är där.

Nä, nu ska jag hoppa ner i sängen hos Engla och mysa lite.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0