En sista dag inne!

Idag vaknade Engla upp utan feber. Vad skönt. Kåvenpenin är nog världens bästa medicin. Förhoppningsvis kan hon gå till dagis i morgon och jag kan börja bli människa igen, har inte sett ljus på ett tag känns det som.
Igår var mamma och Mats här. Vi fixade med soffan, åt pizza och jordgubbar. Vi beställde en familjepizza eftersom vi var 4 vuxna och ett barn. Jag har aldrig sett något liknande. Hur mycket vi än åt så blev den inte mindre och fy vad god den va.
Gissa vad det blir til lunch idag, pizza kanske?
Idag kommer Englas farmor och farfar på besök, jag tänkte bjuda på något lätt att äta, får väl se vad man kan få till.
Förresten har det hänt något med min blogg, jag vet att man inte kan se alla bilder, ska sätta mig ner och titta på det ikväll. Förhoppningsvis är det fixat tills imorgon.


En enorm gyrospizza


Engla och mormor skalar jordgubbar


Tack älskade mamma för de fina blommorna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0