En sjuk liten Engla.....igen!

Morgonen startade med ett besök på jourläkarcentralen igen..... för att sedan fortsätta med barnakuten.
Stackars lilla Engla. Trots kåvepenin mot halsfluss har det lilla livet fått 40 graders feber, inget kul inte. De misstänkte att hon hade blivit felbehandlad, men det visade sig att hon har fått en virusinfektion utöver sin halsfluss.
Nu ska vi avvakta i tre dagar och har inte febern gett sig så ska vi återkomma. Jag blir så trött... Också tycker jag så synd om Engla.
Hoppas hon är frisk till semestern.

När Engla sov passade jag på att vila en stund jag med, sen tog jag en tur till Mobilia och shoppade lite.
I påsarna fanns det:

Mammakläder från H&M, två par mysbyxor och en klänning

Ansiktskräm och ögonkräm till Nisse=)
Två filmer till Engla och ett Fiffihus, klart att hon ska ha det när hon är så duktig hos doktorn
En film till mig och Nisse, De misstänkta
Ett Chanel nagellack till mig

Till middag idag blev det ryggbiff och grönpepparsmör med en stor härlig sallad till.
Jag är helt fast på Marabous nya choklad Sommar med frystorkade jordgubbar i, det är bara så gott.
Tack för de tipset Jythe.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0