Fredagsmys blev läkarbesök!

Igår kväll satt vi på jourläkarcentralen med Engla. Tur att det var årets lugnaste dag där. Englas feber steg ganska kraftigt på 4 timmar trots både Ipren och Alvedon. Hysterisk som jag är tyckte jag det var bäst att kolla upp det. Känns bättre att åka istället för att säga, vi skulle åkt!
Vad jag har hört ska barn alltid svara på febernedsättande. Det gick bra hos doktorn och förmodligen är det en vanlig virusinfektion. Det var den fredagen.
Idag mår Engla bättre men hon har fortfarande feber. Helt otroligt vad barn orkar fast de är sjuka. Jag har midre energi än henne. Jag tror hon är hög på Ipren=)
Nu läggs det golv i hemmet, Nisse har kommit halvvägs redan, så det blir klart idag. Wee!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0