Går in i v 20 idag!

Sitter här i min ensamhet, äter frukost och funderara. Det är galet vad tiden går fort. Idag går jag in i graviditets v 20 av 40. Det betyder att jag har gått halva tiden och om lika lång tid ska jag föda. En känsla som inte är sådär jätteskön. Väldigt speciell men inte skön.
Tur att det är något helt underbart som kommer ur en. 
Tror faktiskt att jag är lite rädd för att föda igen. Men jag vet också att kroppen sköter det så bra och när det händer finns det precis inte så mycket att göra åt det.
Kommer ihåg att efter förlossningen med Engla sa jag ALDRIG MER! Undra om dessa orden kommer i kapp mig om sådär drygt 20 veckor?
Idag ska vi på nytt ul. Fosterhjärtat ska undersökas, detta görs med rutin eftersom jag själv är hjärtopererad. Håll tummarna att allt är bra.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0