God morgon mina vänner!

Just nu sitter jag och försöker stressa i mig min goda frukost som inehåller, macka, fil med färska jordgubbar i och kaffe, samtidigt som jag försöker få ihop ett inlägg.
Snart ska jag hem till min söta vänn Challe. Jag ska ta en titt på hennes nya lägenhet och sen ska vi till ikea.
Jag ska shoppa lite inredning till våra garderober, har blivit lite förändring nu när Nisse har byggt en STOR garderob till mig=)
Sen ska jag hem och göra det jag tycker mest om, inreda!
Idag är Engla på utflyckt för första gången med dagis. Mamma som man är så oroar jag mig jättemycket och inbillar mig en massa sake som kan hända.
Men visst är det roligt för henne, bara jag som är så tramsig.
Min kamera har föresten gått i sönder, hm? Nisse får fixa när han kommer hem. Förmodligen är det bara något som är löjligt lätt.
Tyvärr kunde jag inte fota min goda frukost så det får bli två sköna bilder på Engla från Mallorca.




Sådär ser jag ut när jag försöker vara arg.

Ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0