Im back!

Efter en härlig vecka på Mallis är jag tillbaka i stan. Kom hem i lördags men har varit helt för trött för att göra något alls. Har bara myst med min familj. Vi har haft det varmt och skönt med mycket sol, bad och en massa bus. Jag har inte haft en lugn stund, men så är det väl med barn? Var får de all energi ifrån?
Hur bra man än har det är det alltid lika skönt att komma hem. Tvätta sina kläder, byta rent i sängen och krypa ner.
Jag är nog väldigt hemmakär och tur är väl det!
Vi har ätit fantastiskt god mat, riktig spansk tapas (en stor favorit), riktigt bra fiskrestauranger med de godaste räkorna och bläckfisken jag har smakat, mmmm.
Jag har verkligen förälskat mig i Mallorca så det får bli en resa dit nästa år igen, då med familjen.
Visst ha jag haft stor hjälp av min underbara mamma men det är verkligen inte samma sak. Jag saknade Nisse pisse när jag var där.
Också kom jag på att fy vad jobbigt det hade varit att vara ensamstående. Jag har verkligen varit helt slut.


Fantastiskt goda spökchips som uppskattades precis lika mycket av mig som av Engla.


Var på marknad igår och shoppade sommarens godis, i love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0