Jag vill också se sol!

Solen är i Malmö, förhoppningsvis för att stanna, iaf under vår semester. Please!
Nu har Engla somnat den stackaren. Hon har fortfarande feber och är så förkyld att mamma och pappa låter likadant=)
Nu tänkte jag passa på att sätta mig på balkongen och påbörja en ny bok, Kärlek hur fan gör man?
Vi har köpt hem en massa Risifrutti och Mannafrutti eftersom det är lätt för Engla att äta nu när hon är sjuk, vem tror ni äter dem? Jo jag. Är inte alls mycket för fabrikatmat fyllda med socker annars. Hmm kanske mina gravidsmaklökar som talar? För sånna finns=)
Tänkte att jag skulle gå ut en sväng när Nisse kommer hem, paketet har kommit med mina Decleor produkter.
Det ska hämtas, också ska jag försöka få i mig luft och sol som varar ända tills i morgon eftermiddag tills Nisse kommer hem och jag kan gå ut igen.



Kommentarer
Postat av: emma

sjukt fint väder (: hoppas resten av veckan blir lika härlig som idag. och hoppas engla blir bättre snart!

2009-06-23 @ 22:37:22
URL: http://metrobloggen.se/Obscene

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0