Michael Jackson död!

Var uppe med tuppen i morsen. Vaknade tidigt tänkte gå upp och göra mig en kopp kaffe, läsa morgontidningen och titta på nyhetsmorgon i lugn och ro. Detta möttes jag av i dörren.


Jag blev helt ställd. Nu sitter jag här och lipar IGEN medans jag lyssnar på Billie Jean i hörlurarna för att inte väcka familjen. Denna man har gjort så mycket för mig och allt för musikkulturen. Med hans musik kan jag färdas många år bak med så otroligt starka känslor och upplevelser. Jag har alla hans skivor och har avgudat honom i alla år. Visst han må har varit en aning knäpp om man nu ska lyssna på alla anklagelser men jag tänker inte blanda ihop "honom" och den musik han har levererat till oss alla.
Jag sörjer med hela världens fans ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0