Min dag!

Första semesterdagen som var varm och härlig har jag spenderat på Ikea. Jo det är sant, kan ni tänka er. Inget mer varuhus för mig under semestern. Jag skulle ha tag på en ram, slutar med att jag handlar för typ 1000 kr och glömmer ramen. Är det inte typiskt Ikea? Finns alltid saker man behöver.
Vi hade iaf en mysig dag och lunch blev det med. Sen åkte vi till toys r us för att handla paketen vi lovade Engla nu när hon har varit så duktig och tagit kåvepenin i 10 dagar. Fy!

I morgon ska vi hem till farmor och farfar för att hänga i deras trädgård och få upp den jättestora poolen vi har köpt dit, ssshhyyy!!! Får se hur glada dem blir...
På kvällen ska vi käka räkor där, mmm vad det är gott.

Nä nu hoppar jag i soffan, vi ska se De misstänkta. Ska tydligen vara en riktigt smart och bra film. Ja jag vet att den är gammal och att de flesta säger, VA HAR DU INTE SETT DEN? Nej det har jag inte, men nu ska jag.

Puss och Kram!





Hela min outfit är från HM förutom väskan som är köpt på Cypern, klockan Calvin Klein herrmodell, armband Thomas Sabo. 


Underbara Challe glad som vanligt.


Två hungriga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0