Nä nu har det nog börjat spåra ur!

Går in i v 22 idag. Har inte riktigt haft något sug efter saker tidigare eller känt att jag måste äta något speciellt. Men nu..... fy jag vill bara ha kakor. Jag hade bara kunnat äta  kakor tills bebisen kom ut. Jag liknade typ en flodhäst när jag var gravid med Engla och jag lovade mig själv att inte se ut så denna gången. Detta funkar ju bra tänkte jag, tills jag ville ha alla kakor i hela världen.



När nisse kom hem från jobb idag hade han med sig en liten present. Det kom som en liten överraskning eftersom jag inte anade något. Jag blev jätteglad, thank you darling!!

Nu har vi handlat mat, ny dammsugare, städat och bäddat rent det är så gött att lägga sig nyducshad i nybäddade satinlakan.
Nu har vi semester, wiiii!!




Tack Nisse för mitt nya smycke till armbandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0