Österlen, en av Sveriges stoltheter!

Dagen spenderade vi på Österlen, en liten bit förbi Ystad. Vi var och käkade lunch på Olof och Viktor, passade även på att shoppa lite i deras gårdsbutik.
På väg till stranden i Ystad stannade vi och köpte jordgubbar, gurka och tomater, odlat bara en liten bit där ifrån. Ni vet gurkor som smakar gurka inte bara vatten. Gott!
Det har inte varit så soligt idag, men varmt som bara den, 28 grader. Men när vi kom till stranden öppnade himlen sig så vi fick njuta av strålande sol, gött va?

Mina fötter har svullnat av värmen. När jag var gravid med Engla under sommaren hade jag storlek 41 i skor (kan ju säga att jag inte har det annars). Men då hade jag ju också bara 3 veckor kvar till förlossning, det har jag ju inte nu. Kom igen hur ska detta sluta?

Nu har vi precis ätit och Nisse har varit helt underbar och städat hela hemmet, just nu är han och Engla inne i badrummet och skurar det. ♥
Här ligger jag med benen högt i soffan och är allmänt gravid med tjocka fötter, aja.


Uteserveringen på Olof och Viktor.


Cheesecake och maräng/citron tårta, nä båda var inte mina=)


Lite shopping, gott bröd, päron och valnötsmarmelad, rött ekologiskt te.


Njuter på stranden.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken härlig dag ni måste haft,kram.

2009-06-30 @ 22:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0