Sol och jordgubbsplanter!

Idag vaknade jag och Engla 9.30. Vi har fått helt tokiga rutiner nu när Engla har varit hemma från dagis. Hur ska det då bli under semestern?
Solen strålade och Engla är mycket bättre nu. Så vi tog en promenad till lekparken och vidare till Paletten för att handla jordgubbsplanter.
Sen gick vi hem och plantera och smaskade på pannkakor. En riktig mysdag med min älskling!
I morgon blir det dagis igen.
Nu ska jag åka hem till Challe och bara vara. Är så skönt att bara komma ifrån ibland. Har alltid så kul med Challe, hon ska vara gudmor till Lhea♥
Vänner är verkligen något jag värdesätter, jag mår så bra med mina vänner. Puss på er allihop!!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0