Sommarens första...

Vi har haft en helt underbar dag. Började i parken med massa god fika. Engla och Nisse lekte medans jag solade mig och lyssnade på sommarpratarna, som för mig är en del av sommaren. Sen åkte vi hem och sov två timmar och åt mat.
Vi kom hem för ett par timmar sedan, vi har nämligen tagit årets första dopp i havet (i Sverige.) Det var riktigt härligt, och vet ni vad? Det finns inget så bra som svensk sommar.

Pratade med Stina innan. Eftersom hon för tillfället är bosatt i Spanien blir det inte så ofta, men det är alltid så kul att prata med henne. Saknar henne så.


Ser ut som vi dansar, men jag tror Nisse fota lite tidigt bara, innan vi hitta rätt pose=)






Nöjda efter kvällsdoppet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0