Sommarfest och loppis!

Sommarfesten på dagis blev lyckad, där var hur många barn som helst med sina föräldrar och alla hade fika med sig. Vi satt på gräset medan barnen sjöng, tyvärr kom vi 10 minuter försent så lilla Engla ville inte vara med och sjunga. Jag är så himla dålig på att passa tider och inte blir det väl lättare med 2 barn?
Inne på dagis fanns det en mysig loppis. Jag har aldrig handlat begagnade kläder tidigare, men jag hittade några riktiga fynd, 5 plagg för 50 spänn.
Nästa vecka ska jag ta upp Englas bebiskläder från källaren, Ska sortera, tvätta och hänga in tills Lhea kommer. Jag har sparat så mycket fint, tycker det ska bli kul att kunna använda dem igen.

Mina loppisfynd:








Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0