Sportlunch och skönhetsbibeln!

Ultraljudet idag gick jättebra. Allt såg bra ut, det var överläkaren i egen hög person som gjorde undersökningen. Vi fick även se vår lilla Lhea en gång till. Alltid lika kul och jag blir alltid lika förvånad över att det växer ett liv i mig.
I dag har vi städat och tvättat, vi gör det på torsdagar, det är så skönt att ha det avklarat inför helgen.
Helgen som kommer ska vi lägga golv i vardagsrummet, nu närmar vi oss verkligen ett färdigt hem. Det bara måste vara klart tills bebisen kommer.
På tal om det blir man helt störd när man är gravid. Jag gör inget annat än städar, fixar, planerar , oroar mig för saker mm.... listan är lång käns det som.
Ikväll fick jag ett gravid med Engla återfall. Jag blev sugen på sportlunch (chokladet ni vet?!) Jag åt ett sånt om dagen under hela min graviditet med Engla kanske därför jag såg ut som en flodhäst=)
Nisse fick iaf springa ner i ösregnet och handla ett sånt till mig, tack!
Tror föresten att jag börjar känna av min foglossning. Så just nu är det ju jättesynd om mig.
Ska unna mig en bok som jag har läst om i Elle interiör,

Skönhetsbibeln
.
Den ska handla om allt som angår kvinnor. Inte bara begränsat till vad vi har i badrumsskåpet, och helst ska ha där. Massor med kloka och goda råd, samt kortisar om skönhetshistoria..
Jag längtar efter att få läsa denna bok.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0