The last one standing!

Fy för, upptäckte nyss att mina blommor kryllar av pyttesmå gråa spindelliknande sjur, härligt!
Och jag som har skrytit om hur gröna fingrar jag trott jag haft. Visst!
Jag och Nisse fick panik, storstads människor som vi är hatar vi allt som kryper. Det tog inte många sekunder innan allt hade åkt ut med krukorna. Olivträd, smultron, jordgubbar, persilja och tomater. Jag är faktiskt ledsen över mina växter och arg på de j*vla djuren.
En blomma som överlevde var min pelagonia som jag har fått från min kära svärmor, det är en kvinna med gröna fingrar däremot.
Nu har jag gått runt som en galning här hemma och sprutat såpa och vatten på allt som är grönt=) Fick veta att det var bra.
Nu har jag lagt ner mitt växtprojekt och ska göra som jag alltid gjort innan, förlita mig på Ikeablommor.


Den enda överlevande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0