Trött efter natten!

Igår kväll var jag ute och åt med ett gäng gamla arbetskamrater. Trevligt! Vi käka planka på Mando.
Kvällen gick och sällskapet blev gladare och gladare. Det är faktiskt ganska roligt att vara nykter bland fulla människor. Man upplever verkligen saker och ting på helt andra sätt. Men visst, handen på hjärtat hade det varit gott med en öl och hot shots =).
I morse när jag vakna (blev väckt) kl 07.00 mådde jag så bra och kände mig nästan lite skadeglad åt gänget som förmodligen haft bättre mornar, hehe.
Men jag måste säga att vara gravid tar på krafterna, att komma hem vid ett har gjort att jag är så trött idag. Sitter vid köksbordet och kan knappt hålla ögonen öppna, tror faktiskt att jag ska vila mig en timme, vilken tur att jag har den möjligheten.
Tack alla för igår jag hade mycket roligt!
I eftermiddag har de sommarfest på dagis. Jag tänkte göra egna hamburgare till oss. Var och handlade i morse och gissa vad som slank ner i korgen. Jo, världens bästa ost. Västerbotten!
Så ikväll blir det cheeseburgare.




Nu tänkte jag lägga huvudet på kudden en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0