Trött...

Är hemma nu efter en lång härlig dag i solen. Vi har spenderat dagen hos farmor och farfar i trädgården. Engla har badat och lekt en massa. På kvällen åt vi räkor och Jythes mumsiga avocadoröra på kex med rödlök, dill och löjrom, mmmmm!
Min mage känns tung nu tycker jag och jag förstår inte hur detta ska sluta, jag är ju bara i v 22, pust! För att klaga lite till så har jag fått stora problem med ryggen. Så då har jag fått det sagt.
Solen ska skina imorgon med så vi får se vad som står på schemat. Ganska skönt att inte ha planer ibland.
Filmen vi såg igår, de misstänkta va asbra=) Se den om ni har missat den, men det var väl bara jag som hade gjort det, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0