Utryckning till faster Caroline!

Igår kväll fick Nisse ett samtal från sin söta syster. Hon hade slarvat bort sina nycklar och stod utanför dörren med Englas kusin Aria som är sju månader.
Det blev utryckning för oss. Engla var jättepigg igår och mådde hur bra som helst men inatt har febern tilltagit och idag mår hon jättedåligt =(. Då blir man bara så ledsen.
Det får bli ytterligare en innedag idag, kanske jag lyckas smita ner på gården, läsa lite och njuta av solen.
Jag vill så gärna hitta en bra restresa till min söta vän Stina. Hon finns i Spanien och är också gravid, bara en månad efter mig. Jag saknar henne jättemycket.
Familjen har semeter om bara två veckor, wiii!! Tänkte att vi skulle se om vi kommer över något bra.
Annars har vi ganska mycket planer här i Sverige. Det ska inte underskattas.


Engla och kusin Aria leker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0