Emma eller Chucky?

Engla har en jättefin Rubens docka. Dessa dockor är designad av en kvinna som i stora drag förlorade sin son och började designa dockor som kändes som riktiga "bebisar", eftersom hennes mormor sydde en sådan till henne när hon var liten.
När Engla fick en sådan av sin morfar blev såklart jag gladast. Vi har döpt henne till Emma!
Men för ett par dagar sen har jag fått för mig att hon liknar en viss annan docka, jag säger bara Chucky!!!
Fy jag är rädd för min dotters docka, vilken häftig mamma Engla har=)

 
Sängen är köpt på hansa leksaker

  

Titta gärna på dockorna på www.rubensbarn.com

Kommentarer
Postat av: Jessika

Söt blogg! :-D

2009-05-20 @ 13:48:40
URL: http://grooodan.blogg.se/
Postat av: Niklas C

Haha, den påminner lite om Chucky faktiskt. Men jag måste säga att den dockan var mycket sötare =)



Jag har precis kollat på de 2 första filmerna med Chucky och skrivit om dem i min blogg. Titta gärna in =)

2009-05-24 @ 23:56:59
URL: http://www.metrobloggen.se/niklasfilmblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0