En härlig morgon!

God morgon!

Jag har haft en härlig morgon. Fick sova länge (9.20) alla med barn vet att detta är länge.
Eftersom Nisse gick upp med Engla kunde jag vakna av mig själv. Man känner sig så utvilad av att få gör det.
Medans dom gick ner och handlade frukost kunde jag krya ner i soffan med en filt och titta på nyhetsmorgon i lugn och ro, tänk er!
Också fick jag frukosten serverad idag.

Det är tråkigt väder idag så vi tänkte åka till biblioteket. Låter kanske inte så roligt men jag finner faktiskt ro där.
Sen ska jag baka ett bröd kanske någon kaka också ska jag göra rabarbersaft.
Vilken bullmamma jag har blivit=)
Duktig Emelie.

Kommentarer
Postat av: Johanna och Elliot

Vad skönt med sovmoorgon sällan man får det =) Vilken fin blogg du har skaffat =) Hörs hälsa familjen Kramar

2009-05-22 @ 11:07:28
URL: http://supersuperjojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0