En lååång dag!

Det har varit en låååång dag idag. Att vara hemma med sjukt barn är inte så lätt som det låter.
Jag har byggt ca 13 pussel typ 20 gånger av varje och tittat på pippi 4 gånger. Sen har vi sovit en stund men lilla febriga Engla har legat på mig (något hon vill göra när hon är febrig) så när vi vakna var vi genomblöta. Härligt!
Men när Martin (Englas pappa) som kallas Nisse kom hem passade jag på att ta en liten pause.
Det blev en dusch.
Jag har den mest fantastiska kroppsskrubben från Ole Henriksen. Kankse lite i det dyraste laget men helt underbar. Jag luktar som en stor god fruktsallad=)
Jag önskar att ni kunde lukta från den öppna burken=)

  

Sen satte jag mig ute i solen en stund och målade naglarna, rött blev det idag. Sen kom Engla och ville ha lite hon med.
Tycker inte om det men är väl lika bra så att hon inte får en sjuk grej för nagellack när hon blir stor för att jag förbjöd henne när hon var liten, Ha!



Min mamma kom på besök en stund nu ikväll hon hade med sig fina pippi regnkläder till Engla och en bukett liljekonvaljer till mig.
Jag älskar min mamma.



Nu ska jag titta på Projekt runway.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0