Förbannade tvätttid!

Idag skulle jag och Nisse egentligen gå på bio och se Änglar och demoner. För det första var det flera månader sen vi var på bio tillsammans också har jag längtat så att få se den filmen. Jag till och med satt uppe på natten och läste för att jag skulle hinna se filmen innan jag åkte.
Englas farmor och farfar skulle komma hit och passa Engla, vi skulle ta den tidiga bian eftersom de har en bit att köra.
Tror ni inte att jag kommer på att jag ska tvätta, vilket jag måste göra eftersom vi åker på lördag.
Jäkla skit!
Det blev ingen bio idag, men farmor och farfar fick en god middag här iaf. Ska gå och se den när jag kommer hem, och då ska jag inte tvätta.
I stället ska vi titta på Bröderna Lejonhjärta (mitt val) och äta vattenmelon!
Kanske borda man börja packa snart med?!

Redo att krypa ner i soffan i mitt uttvättade nallenattlinne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0