Förföljd av kärlek?

Var ute idag för första gången på två dagar. Kände mig något risig.
Nisse är ledig idag och Engla är feberfri så vi tog en promenad i det fina vädert till en stor blomsterhandel som heter Paletten.
På vägen hittade jag ett fint löv på marken som bara låg där och såg fint ut.
Känns som att  all hjärtan i min närhet vill säga mig något?



Jag handlade iaf två smultronplantor, persilja och en tomatplanta.
Nu har jag och Engla spenderat en timme på balkongen med att plantera.
Jag var inte såhär pysslig innan jag blev gravid, men jag har faktiskt ganska gröna fingrar ska jag berätta!

  

Nu är jag inbjuden i köket på Nisses mumsiga pannkakor=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0