I am not a paper cup, take away med stil!

Idag har jag varit i stan. Har fixat lite saker till resan, ni vet sånt önödigt som vi tjejer bara måste ha med oss.
Nu har jag verkligen börjat längta, ska bli så skönt att komma iväg en vecka. Är ganska flygrädd men jag ska försöka inte visa det för Engla. Onödigt att hon också ska vara rädd.
Undra vad som gör mig rädd? Kanske känslan av att vara så instängd och maktlös där uppe. Jag har faktiskt flygit ganska mycket i mitt liv, man tycker ju att det borde gå över.
Jag avslutade  med en chinabox i solen mitt på triangeln. Perfekt snabbmat för 45 kr.
Ikväll kommer mamma till mig, vi ska käka räkor och vitlöksbröd, mmmmm!

Hittade denna koppen i Elle interiör. Tycker att den är skit cool. Sån ska jag skaffa mig. Perfekt att ha med sig ner på gården om man ska sitta och läsa en stund.
En take away mugg i porslin med fingerskydd av silikon runt så att man inte bränner sig.
Snacka om eco cup!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0