Jag har klippt håret!

För ca två veckor sen klippte jag av mitt  långa hår.
Jag gick till frissan för att klippa topparna.
Men jag måste tilllägga att jag var så trött på mitt hår. Jag har haft långt hår i hela mitt liv och jag tycker det är jättesnyggt med långt hår.
På sista tiden har jag nästan bara haft det uppsatt och absolut inte gjort något med det.
Så när jag satt hos frissan blundade jag när jag hade bestämt mig för att klippa av det.
Trodde faktiskt att jag skulle ångra mig när jag kände hur saxen kapade mitt hår, men sanningen är att jag trivs jättebra och känner mig super fräsch och lite mer vuxen i utseendet. Vi ska inte tala om håret som känns friskare än någonsin.
Konstigt nog kändes det som att jag klippte av saker som tyngt mig, när jag reste mig och gick där i från var allt mycket lättare. (Kan kanske bero på att det var väldigt mycket hår som åkte av)
Ångrar inte alls att jag klippt mig, men ska jag vara ärlig så är jag nog en tjej med långt hår.
Men det växer ju ut.......



Från midja till axlar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0