Mio eller Tyra?

Den 8 Juni ska vi på ultraljud. Ska bli så roligt.
Nyfikna som vi är ska vi ta reda på barnets kön. Det gjorde vi med Engla också.
Det var det bästa jag kunde göra. Tyckte att kärleken till barnet blev 1000 gånger starkare bara på den sekunden när jag fick höra att det var en flicka.
Den blev plötsligt Engla. Det var verkligen en person jag hade i magen.
Kommer ihåg att jag gick raka vägen och handlade något rosa.
Ska jag vara ärlig så ville jag ha en flicka första gången, ja givetvis ett friskt barn men om jag fick önska....
Denna gången spelar det absolut ingen roll. En flicka och en pojke är absolut idealet för mig men jag tycker även att två flickor är väldigt charmigt.
Fastän att jag är medveten om att alla barn är olika så är jag väldigt trygg i rollen som flickmamma. Det hade även underlättat en del med det praktiska om man hade fått en flicka till.
Jag har ju en massa underbara kläder som jag gärna hade velat använda igen.
Visar det sig att det är en pojke blir jag jättelycklig.
Vi får se om det blir en Mio eller Tyra.......
Denna gången tänkte vi göra det lite annorlunda, vi ska själv ta reda på könet men inte berätta det för någon annan närstående. Fy vad taskigt!!



Funderar redan var jag ska sätta det andra barnets namn! Några förslag?
Har själv tänkt på baksidan av benet, bakom Engla eller hur man nu ska förklara det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0