Mögelost och rödvin!

Jag älskar mögelost, och jag vill ha! Men jag får väl vänta i typ 4 månader till.
Är det inte typiskt att det är dessa två sakerna jag har blivit sugen på under min graviditet, nästan lite skrattretande.
Jag är väldigt försiktig (mesig). Chansar gärna inte med mat och dryck när jag är gravid. Finns några som kallar mig överdriven, och ska jag vara ärlig känner jag mig överdriven ibland.
Men jag vet att jag hade oroat mig extremt mycket om jag hade chansat, så då kan man lika bra låta bli.
Visst åt man allt förr i tiden, men det var innan man hade kunskap och nu föds det faktiskt betydligt fler friska barn.
Så min lördagskväll blir ost och vin fri, men mysig ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0