Bloggens innehåll!

God morgon!

Tänkte att jag skulle förklara bloggens blivande inehåll i mitt första inlägg.
Eftersom jag anser mig själv vara en hyfsat ung mamma vet jag att få barn och gå in i mamma rollen är något man inte förbereder sig på under de nio månaderna som man är gravid. Så var det för mig iaf, inte förstod jag vad det egentligen skulle innebära.
Ett två tre älskar man någon som aldrig förr, som man har ett otroligt ansvar för, någon man faktiskt måste göra uppoffringar för.
Man måste börja vårda sin egentid och sin relation.
Det sistnämnda är något jag har varit väldigt noga med sedan jag fick barn.
Jag är aldrig så bra mamma som när jag har fått ta en liten pause från mamma livet och varit Emelie för en kväll eller en stund.
Jag ska komma till saken, jag hade tänkt framföra familjelivets vardag och allt vad det innebär.
Mina tips och knep för hur man förgyller vardagen.
Vill även påpeka att eftersom jag även är Emelie och inte bara mamma så passar bloggen alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0