Vårda din relation, steg 1!

När man får barn är relationen till den man lever med inte längre prio ett, och absolut inte en dans på rosor. Man ställs inför prov gång på gång. I stället för att vara älskade blir man ett jäkligt bra team. Och ärligt talat hur hett är det?
Har man varit föräldrar en hel dag med mat, lek, ansvar, bajs & kiss och mycket mer, hur lätt är det då att bli man och kvinna?
Och hur många är det som har ork.
Därför är det viktigt att försöka vårda relationen och sätta guldkant på vardagen.
Idag var Nisse och lämna Engla på dagis, då fick jag lite ensam tid, njöt i soffan och tittade på nyhetsmorgon.
Vi åt frukost tillsammans, vilket vi aldrig gör ensamma annars.
Sen åkte vi till stan och shoppade lite sommarkläder till Engla och tänk vad som slank ner i påsen, en liten Matthew Williamson klänning till mig.
Vi åt en god lunch på Mrs Brown och efteråt drack vi en kaffe i solen.
En helt perfekt dag och absolut inget märkvärdigt.
Jag tycker absolut att man ska ta lite tid för varandra en helt vanlig dag om man har möjlighet för det.





Väskan är mitt nya fynd från H&M. I love it!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0