Frossa i te!

Här sitter jag med goda äggmackor och fick tid till ett litet inlägg medans Nisse försöker få vår lilla bebis med otroligt stort sugbegär att ta napp.
Jag har haft huvudvärk i två dagar nu, lika många dagar som jag har varit utan kaffe. Inte för att jag vill det, åååånej. Jag måste. Lhea har ont i magen så jag har fått sluta med båda kaffe och mjölkprodukter. Fasen vad det är svårt men vad gör man inte för sina små liv? Allt!
Tro nu inte att jag ska sluta med kaffe. Att jag kommer vänja mig av vid det och komma på hur mycket bättre jag mår utan kaffa. Nejdå, jag ska alltid dricka kaffe. Det är ett sjukt begär (märker jag nu) men ett begär jag inte vill vara utan. Än så länge får jag frossa i te. Jag har fyllt skafferiet med många härliga sorter. 





Men det värsta av allt är nog att jag inte kan äta choklad. Ni som ammar, har ammat eller lever med någon som ammar vet hur mycket choklad betyder för oss.
Jag kan ju äta mjölkfritt, men hur kul är det!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0