I väntas tider.....

.......när man borde ta det lungt, har man som mest att göra.

Här sitter jag och mumsar i mig kesomackor med 20 olika tillbehör på som inte alls passar ihop. Jag är väldigt nöjd med vad jag har gjort idag. Men inte klar, blir man klar någon gång eller är livet ett ända stort projekt?

Jag borde gått och lagt mig när jag kom hem i morse efter att ha lämnat Engla på dagis. Jag somnade sent igår eftersom jag var tvungen att uträtta mycket viktiga ärenden som att sortera verktyg?, höhö! Jag gick och la mig en stund men kom aldrig till ro. Men jag försökte, tills mina 500 foto trillade ner i brevlådan och då var det kört. Några timmar senare har jag sorterat Englas rum, kastat allt skit ungar samlar på sig från kinderägg, mac donalds, mm. Jag har även sorterat pussel, eller nä om jag tänker efter har jag sorterat i stort sätt allt i hennes rum. Vilket resulterar i en perverst nöjd men gnällig Emelie som har ont i hela kroppen.

Och jag som bara skulle titta på foto.....



Kommentarer
Postat av: unique

Jag älskar min träning och vill inte vara utan den. Mina promenader kommer jag nog ta tills den dagen jag ska föda hahaha



Jag har oxå tusen bilder att framkalla. Blir mitt första projekt när jag blir mammaledig



Hur mår du idag?

2009-11-03 @ 12:00:38
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0