5 för 25!

Jag är så sugen på choklad. Är lixom fast i någon chokladtrans, mer än vanligt då. MEN, i vanliga fall är jag mer för de lite "nyttiga" och inte så söta chokladen. Nu vill jag bara ha de som säljs 5 för 25 och vet ni vad, jag hade kunnat äta dem allahop.

Här hemma är vi effektiva. Jag sitter och samlar foto i en gemensam mapp som ska skickas in på framkallning. Jag är mästare på att fota men usel på att komma loss och framkalla. Ärligt talat så har det inte blivigt gjort sen 07, ni kan ju tänka er vilket jobb jag har framför mig. Inte nog med det, sen ska de in i album, ahhhh....
Men gravid och psyko som man är SKA detta vara klart innan den lilla kommer.



Kommentarer
Postat av: Caroline & Aria

Du har inte funderat på att göra egna fotoböcker i stället?

2009-10-12 @ 15:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0