Ansiktsform och vader sökes!

Wtf!! Anledningen till att jag inte lägger ut så mycket bilder på mig själv längre är för att skona er. Skämt och sido, jag är mest hemma vilket leder till att jag går i mjukis hela dagana, även när jag går ut har jag mjukis. Skulle jag mot all förmodan klä upp mig har jag en outfit som passar.
Men ärligt talat vad har hänt. Mitt ansikte liknar en fet melon och mina vader är lika breda som låren. Detta är charm på hög nivå. Men nedräkningen har börjat och förmodligen är det mesta vätska.

Nä, nu ska jag göra mig en kopp te ta fram en arg gubbe (kakor som vi bakade igår) och tröstäta. Blir man smal av de?
Fotona är färdigsorterade och redo att skickas, en tid till omlackering av innerdörrarna är bokad och förlossningsbrevet ska skrivas snart. Duktig Emelie!



Jag ska vara snäll och roa er med en bild.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0