Är det dags nu då? <3

Var hos barnmorskan idag på mitt förhoppningsvis sista besök. Eftersom jag har haft mycket förvärkar blev jag undersökt och guess what, jag är helt mogen där inne och är redan öppen. Och för att ge er helt för mycket information har slemmisen gått (för er som inte vet vad det är, tänker jag inte förklara.) Barnmorskans undersökning gjorde nog susen för jag har klockat värkar sen 12 idag. De har dock inte blivit starkare men nu är det nog på g,

tror jag.



Foto Anne Geddes

Kommentarer
Postat av: Lollo

Lycka till!

2009-10-29 @ 10:41:22
Postat av: unique

Åh, va spännande. Hur mår du nu då?

2009-10-29 @ 10:46:07
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0