Babyshower!

Nu har jag fått i mig kaffe och frukost. Nyladdad med energi. Jag har sovit så förbaskat dåligt inatt. Vaknade halv fem och gjorde de vanliga gravidrutinerna, pinkade och drack vatten. Men jag har fått en fruktansvärd foglossning. Jag kan inte ligga på rygg för då kvävs jag, nu kan jag inte ligga på sidorna heller för då skriker mina höfter och att ligga på magen kan ni ju räkna ut själv. Så här har jag varit vaken sen halv fem.
Men man ska inte klaga sägs det. Min älskade dotter är ju snart här <3

Ikväll är Nisse och Engla utkörda. Här ska det partas, hoho! Nä, tjejerna kommer hit. Ikväll bjuds det på babyshower och en tre rätters. Så jag har att stå i idag. Ska bli kul att samla vännerna och umgås för en kväll.

Önskar er alla en fin lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0