Ett år kvar!

Igår spenderade jag heeela dagen med familjen. På kvällen hade jag fixat barnvakt och bjudit ut Nisse på middag. Vi provade en ny restaurang T-bone som var så himla bra. Riktigt bra mat med närproducerat kött. Stället var ungdomligt. En riktigt bra inne restaurang med mysig känsla och bra mat. Har man inte möjlighet att gå ut så ofta kör man ofta på säkra kort för att inte bli besviken. Jag är glad att vi inte gjorde det  igår, tack mamma för förslaget.
Anledningen till att vi var ute igår är att vi firar ett år fram. Guess what? Jo det är sant vi ska gifta oss den 2 oktober nästa år. Detta mina vänner är ett stort steg för mig. Jag ska vara ärlig och säga att jag alltid har varit rädd för giftemål. Jag tänker faktiskt inte gå in på varför just nu, eftersom det är het för djupt för en morgontrött Emelie utan kaffe. Men en dag ska jag, det lovar jag.




Det inte helt normala kärleksparet i Turkiet 05.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0