Hösten väcker känslor!

Detta är ett till sånt jobbigt inlägg där jag berättar om hur lycklig jag är. Men det hoppas jag att ni står ut med. Vi har haft ett par underbara timmar i naturen. Det är nog det bästa som finns. Man får motion, luft också kostar det inga pengar. Man kan bara ta djupa andetag och njuta.
Idag är det sådär lagom kallt och solen skiner. Löven på träden har alla tänkbara färger och de är så perfekt fördelade på träd och mark. Samma underbara förvandling sker på våren när allt blommar. Innan det blir för varmt och allt bara är torrt. Dessa årstider är verkligen att lägga på minnet.

Vi har lekt, promenerat och tagit en massa fina foto (de kanske dyker upp här och var på bloggen i senare inlägg.) Nu har vi precis ätit lunch och tänkte vila en timme eller två. Som jag tidigare nämnde blir det kinamat med plats på golvet. Får se hur det går, ner kommer jag iaf.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0