Invigning!

Fick en chock när jag vakbnade i morse och såg frosten ute. Tittade på termometern och såg 3 grader. Va? Ja jag vet att det är normalt för årstiden och att det onarmala är värmen vi har haft trots hösten. Men my god, 3 grader. Var bara till att rota fram vinterkläderna och masa sig till dagis i kylan. Jag har fått inviga min nya vinterjacka som jag är så glad för. Jag hade ju gärna velat kunna knäppa den om mig, men icke. Snart Emelie, snart!

Nu ska jag snart ge mig ut och ragga lite matvaror till dagens middag. Mina svärföräldrar kommer på besök idag och jag hade tänkt bjuda på zucchinisoppa med något gott bröd till. Det känns väl lite höstigt?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0