Jag älskar min blogg, men!

Bloggen är verkligen den roligaste hobbyn jag har haft. Jag har behövt min blogg denna tiden som jag har varit hemma. Jag har haft något att jobba med. Något som inspirerar mig och som har gjort att det blivit något av dagen. Jag har fått göra det som jag tycker är roligast, nämligen att uttrycka mig i ord.
Men just nu är det stor bloggtorka för mig och dessa inlägg som tidigare bara kom, de kommer inte mer. Allt känns betydligt mer krystat. Varför? Min tanke är väl att jag är så förbaskat trött just nu och att min vardag inte är så mycket att skriva om längre. Jag är mest hemma och är inte speciellt inspirerad av något längre. Ännu mindre ork och kanske vilja kommer jag väl ha när den lilla bestämmer sig för att titta ut ♥

Jag kommer inte sluta blogga men just nu har jag ingen ork. Eller rättaresagt ingen ork att prestera vad jag tidigare gjort i bloggen. Anledningen till detta inlägg är väl kanske lite för att jag känner dåligt samvete när jag inte bloggar så mycket som jag brukar. Tack alla som läser min blogg, det gör mig så varm och glad. Jag hoppas på att ni tittar in då och då för som sagt så är jag inte redo att helt lägga i från mig den roligaste hobbyn jag haft, än.......


 


Kommentarer
Postat av: Erik

Jag hoppas du tar upp din blogg igen



lycka till med allt i livet

2009-10-23 @ 13:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0