Just the two of us!

Natten har varit hemsk. Den förbaskade vaccinsprutan gör ju ont. Hela min arm värker. Bara en lätt grej som att ta deodorant var skitsvårt. Jag kan ju inte röra armen. Men detta var den vanligaste biverkningen av sprutan så jag är inte jättechockad. Jag som bara kan sova på sidorna har bara haft en sida att välja på inatt så det har blivit en del vakentid.

Idag är Englas lediga dag. Vi hade tänkt spendera den bara vi två. Vi ska iväg till ett varuhus och köpa jacka till Engla sen blir det fika på espressohouse och en liten titt i leksaksaffären. Sen är det Englas tur att vaccinera sig i eftermiddag. Så ikväll får det bli en riktig fest här hemma med alla godsaker som en fradag kan bjuda på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0