Lunch och paket!

Snart färdigmålat. Nisse slutar nu, jag hade hoppats på att hinna ställa allt till rätta innan han kommer hem men det ser nog ut som att det får vänta. Kanske inte det bästa att putta sängen mot en nymålad vägg.
Lunchen var god och kära mamma hade med sig en liten present till mig och Nisse. Jakten på de perfekta tekopparna är över, för vi fick dem idag. Tack mamsen ♥
Mamma har även gjort en jätteinsats här hemma idag, tvättat kylskåpet, torkat garderober och städat ugnen. Själv har jag målat naglarna.
Nu har jag mamma som städar, Nisses mamma som sköter mina blommor, Nisse som fixar mina fötter och Mats som målar. Hmm, kanske borde jag halta lite efter graviditeten med?
Tack alla fina i min närhet <3

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0