När barnet sover och ens kära duschar....

....då har man tid över till annat.

Haha, fy fasen vad roligt jag har haft här i min ensamhet i köket. Lägenheten är städad och jag har duschat så i brist på annat ger jag mig på världens roligaste program, youcam! Ja, jag har lite löjlig humor (ingen humor alls kallar andra den), har alltid haft och kommer alltid att ha. Jag kommer tycka att detta programmet är lika roligt om 30 år.
Så här kan det gå när en rastlös själ får ett par minuter över...



Kommentarer
Postat av: unique

Hahaha... Snygging.



Ja, min mage är som sagt liten. Är nog ganska glad för det.



Haft en bra lördag so far annars?

2009-10-17 @ 16:54:33
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0